Galego
Castellano
Galego
Castellano
Buscar
INICIO
Consellería e SERGAS
Temas
É-Saúde
Tecnoloxía
A nosa organización
Asistencia sanitaria
Bioética
Doazón e Transplantes
Docencia e Formación
Hospital 2050 - Innova Saúde
Humanización
Investigación e Innovación
Recursos Económicos
Recursos Humanos
Saúde laboral
Saúde pública
Sociosanitario
Tarxeta sanitaria
Violencia de xénero
Colectivos
Cidadanía
Profesionais
Empresas e Provedores
Interésame
Preciso atención médica primaria
Preciso atención médica especializada
Quero coidar da miña saúde
Teño un fillo/a pequeno/a
Vou ter un fillo/a
Estou investigando
Quero realizar unha consulta e/ou trámite relacionado ca miña saúde
Preciso realizar un trámite relacionado coa miña tarxeta sanitaria
Quero cambiar de médico
Quero ser doante
Preciso unha doazón
Son un traballador/a do Sergas
Son un provedor/a do Sergas
Quero previr unha enfermidade ou accidente no meu lugar de traballo
e-Servizos
Buscar
Temas
Saúde laboral
Procedementos de xestión de Prevención de Riscos Laborais. Sergas
Procedementos de xestión de Prevención de Riscos Laborais. Sergas
Escoitar
Os
procedementos
son documentos pertencentes á estrutura documental do Sistema de Xestión de Seguridade e Saúde, que describen de forma detallada como se realizan determinadas actividades,asignando ao efecto os responsables da súa execución.
P-PRL 01 Control da documetación
O obxecto deste documento é definir a sistemática para a elaboración, codificación, revisión, aprobación, difusión e control da documentación do Sistema de Xestión da Prevención do Servizo Galego de Saúde.
P-PRL 02 Procedemento de xestión de riscos.
Establecer os criterios xerais a aplicar no marco do programa informático PREVENCS/32 en relación á realización da avaliación de riscos, tanto no que se refire ao contido da mesma como á metodoloxía e sistema de elaboración, así como á planificación da actividade preventiva no servizo Galego de Saúde.
P-PRL 05 Procedemento de consulta e participación.
O obxecto deste procedemento é establecer as directrices para a consulta e participación dos traballadores en materia de prevención de riscos laborais no Servizo Galego de Saúde.
P-PRL 07 Procedemento comunicacion interna Xesd@
O obxecto deste documento é o establecemento dun procedemento unificado para a notificación interna, investigación e rexistro dos incidentes e danos a saúde de orixe laboral dos/as profesionais do Servizo Galego de Saúde no marco da aplicación informática Preven-Xesd@ habilitada a tal efecto.
P- PRL 08 Procedemento de avaliación interna
O obxecto deste procedemento é establecer os mecanismos de actuación para realizar as avaliacións internas en materia de prevención de riscos laborais, detectando non conformidades, co fin de verificar o correcto funcionamiento do sistema de xestión de
prevención de riscos (SXPRL).
P-PRL 16 Xestión de non conformidades.
O obxecto deste procedemento é definir a sistemática para a definición, implantación e seguimento das accións tomadas pola organización para a eliminación das causas das non conformidades
reais (Accións Correctivas) ou potenciais (Accións Preventivas) do sistema de xestión de prevención de riscos laborais.
P-PRL 17 Revisión pola dirección.
O obxecto deste procedemento é establecer os mecanismos de actuación para a revisión do Sistema de Xestión de Prevención de Riscos Laborais (SXPRL) por parte das correspondentes xerencias das estructuras de xestión e da dirección do Servicio Galego de Saúde.
P-PRL 20 Procedemento de actuación e apoio ao profesional en episodios de violencia de orixe externa(VOE)
O obxectivo do presente documento é definir e establecer a sistemática de actuacións a realizar tras dun incidente de violencia ocupacional de orixe externo.
P-PRL 21 Seguimento de obxectivos.
O obxecto deste documento é o establecemento de obxectivos do Sistema de Xestión de Prevención de Riscos Laborias no Servizo Galego de Saúde.
Imprimir
Converter a PDF
Enviar por email
Compartir