Orde
do 8 de xuño de 1992 pola que se crea a Oficina da Coordinación de Transplantes
da Comunidade Autónoma de Galicia.
O Consello Interterritorial do Sistema Nacional de Saúde acordou, na súa
reunión do día 26 de marzo de 1990, implantar en tódalas comunidades autónomas
a figura do coordinador de transplantes.
Doutra banda, a crecente importancia que no ámbito sanitario
teñen os programas de transplantes, co impacto social e sanitario que iso leva
consigo, fai cada vez máis necesario dispoñer dunha infraestructura
organizativa que realice o labor de conexión entre os órganos de decisión e
xestión da Consellería de Sanidade e os profesionais vinculados a esta
actividade, co obxectivo básico de concienciar e potenciar, na Comunidade
Autónoma de Galicia, a doazón e extracción de órganos, así como efectua-lo
seguimento e avaliación do conxunto da actividade transplantadora.
Na súa virtude, no uso das atribucións que me confire o
artigo 34.6 da Lei 1/1983, do 22 de febreiro, reguladora da Xunta de Galicia e
do seu presidente, reformada pola Lei 11/1988, do 20 de outubro,
DISPOÑO:
1. Créase, no
ámbito da Comunidade Autónoma de Galicia, a Oficina de Coordinación de
Transplantes, que, como unidade administrativa, depende orgánica e
funcionalmente do director xeral do Servicio Galego de Saúde.
2. A Oficina de
Coordinación de Trasplantes terá as seguintes funcións:
a) Representar, en todo o concernente ós programas de
transplantes, a Comunidade Autónoma de Galicia, no seu Consello
Interterritorial do Sistema Nacional de Saúde, actuando en defensa dos seus
intereses.
b) Intervir cos distintos responsables dos programas de
transplantes e cos coordinadores hospitalarios para potenciar tódalas
actuacións tendentes a mellora-lo funcionamento destas actividades, e de
maneira moi especial as dirixidas á consecución de doazóns.
c) Emiti-los informes pertinentes sobre propostas de
acreditación de programas de transplantes, implantes de tecidos e extraccións
de órganos e tecidos, para o que poderá solicita-lo asesoramento dos xefes do
servicio e dos responsables dos programas.
d) Actuar de interlocutor coas representacións cidadás,
medios de comunicación e asociacións de enfermos incluídos nos diferentes
programas.
e) Todas aquelas que, no desenvolvemento da súa actividade,
lle sexan atribuídas polo director xeral do Servicio Galego de Saúde.
3. Á fronte da
Oficina de Coordinación de Transplantes existirá un responsable-director que
será nomeado polo conselleiro de Sanidade por proposta do director xeral do
Servicio Galego de Saúde.
DISPOSICIÓN ADICIONAL
A creación da unidade administrativa que é realizada pola
presente orde non comporta incremento do gasto.
DISPOSICIÓN DERRADEIRA
Quedan derrogadas, no ámbito da Comunidade Autónoma de
Galicia, cantas disposicións de igual ou inferior categoría se opoñan ó
disposto na presente orde que entrará en vigor o día seguinte ó da súa
publicación no Diario Oficial de Galicia.